The world is my playground

-



I, was shocked.

Assalamulaikum. Salam Jumaat.

27 April 2012

I checked my result via email at 5.24 am, this morning. Alhamdulillah, my result was just fine. Mencapai target. Nikmat kejayaan Allah bagi, syukur, aku berjaya lagi. Buat kali kedua. Allah, aku happy walaupun GPA dropped by 0.2.

Second semester aku leka, banyak tidur. Allah nak ingatkan supaya jangan leka, Dia bagi aku macam ni. Syukur, I consider this as a 'wake-up-call' for me to work harder to achieve higher, in the future. InsyaAllah akan cuba buat lebih baik untuk third semester nanti. Aku duduk rumah sewa next semester. Lagilah kena tekun. InsyaAllah, I will.

Alhamdulillah, aku berjaya mencapai target untuk second semester! Juga, tahniah kepada semua warga UiTM! :)






"Kalau rasa diri tak bersyukur, pandanglah yang di bawah. Kalau rasa diri bongkak, pandanglah yang di atas.."