The world is my playground

-



"Dah ke belum?"

Assalamualaikum semua :)

Mai tengok video ni sat :




Video yang diletakkan di laman YouTube, tiga tahun lalu. Ya, tiga tahun dah. Sorrylah, ini first time aku tengok. Itu pun atas sebab kawan aku letak dekat FB kalau tak, tak ada lah aku nak perasan kewujudan video ni. Tapi mungkin kau dah tengok video ni banyak kali kan? Tapi tak apa, tengok lagi sekali!


Jadi ini entry ringkas, cuma nak pesan kepada kawan-kawan sebaya, nanti dapat tawaran masuk U, dah duduk asrama, ingat-ingatlah ya. Jaga diri elok-elok. Kalau tengah-tengah malam jadi benda yang tak diundang, sila buat-buat/pura-pura tidur ya. Jangan memandai bangun pergi tengok apa jadi, nanti mengundang mimpi ngeri yang tak digemari. Okay? Semoga tak ada apa-apa yang tak diingini berlaku lah ya.


# Sesungguhnya ini pesanan untuk diri aku juga! :|


"Tapi sekurang-kurangnya saya dah pernah kena. Awak? Dah ke belum?"


Kthanksbye.